Fakultet organizacionih nauka, Univerzitet u Beogradu

Katedra za elektronsko poslovanje

Tehnologije digitalnog marketinga – MAS

Studijski programNastavniciStatus predmetaSemestarESPB
Elektronsko poslovanje Aleksandra Labus,
Radmila Janičić
Obavezni16

Cilj ovog predmeta je da se studenti upoznaju sa ulogom, tehnologijama i tehnikama digitalnog marketinga i društvenih medija u kompleksnim ekosistemima elektronskog poslovanja.

Studenti su osposobljeni za definisanje i implementaciju strategija digitalnog marketinga, razvoj servisa i aplikacija zasnovanih na naprednim veb, mobilnim i sveprisutnim tehnologijama.

1. B. Radenković, M. Despotović-Zrakić, Z. Bogdanović, D. Barać, A. Labus, T. Naumović Internet marketing i društveni mediji, Fakultet organizacionih nauka 2022, udžbenik u pripremi
2.Milovanović, S., Bogdanović, Z., Labus, A., Barać, D., & Despotović-Zrakić, M. Prilaz identifikaciji korisničkih preferencija na osnovu analize socijalnih mreža Future Generation Computer Systems, 93,121-129,ISSN 0167-739x 2019

3. Chaffey, D., & Ellis-Chadwick, F. Digital marketing. 7th edition Pearson UK 2019
4. Kingsnorth, S. Digital marketing strategy: an integrated approach to online marketing. Kogan Page Publishers 2019
5. Chaffey, D., & Ellis-Chadwick, F. (2019). Digital marketing. 7th edition. Pearson UK, ISBN: 1292241578.
6. Materijali za predmet Tehnologije digitalnog marketinga, u e-formi, sa sajta moodle.elab.fon.bg.ac.rs