Fakultet organizacionih nauka, Univerzitet u Beogradu

Katedra za elektronsko poslovanje

Tehnologije digitalnog marketinga – MAS

Studijski programNastavniciStatus predmetaSemestarESPB
Elektronsko poslovanje Aleksandra Labus, Dragan V. Vukmirović, Radmila JaničićObavezni16

Cilj ovog predmeta je da se studenti upoznaju sa ulogom, tehnologijama i tehnikama digitalnog marketinga i društvenih medija u kompleksnim ekosistemima elektronskog poslovanja.

Studenti su osposobljeni za definisanje i implementaciju strategija digitalnog marketinga, razvoj servisa i aplikacija zasnovanih na naprednim veb, mobilnim i sveprisutnim tehnologijama.

1. B. Radenković, M. Despotović-Zrakić, Z. Bogdanović, D. Barać, A. Labus, Elektronsko poslovanje, ISBN 978-86-7680-304-0; Fakultet organizacionih nauka, Beograd, 2015.
2. B. Radenković, M. DespotovićZrakić, Z. Bogdanović, D. Barać, A. Labus, T. Naumović, Internet marketing i društveni mediji, Fakultet organizacionih nauka, 2019, udžbenik u pripremi
3. Milovanović, S., Bogdanović, Z., Labus, A., Barać, D., & Despotović-Zrakić, M. (2019). An approach to identify user preferences based on social network analysis. Future Generation Computer Systems, 93, 121-129, ISSN 0167-739X, https://doi.org/10.1016/j.future.2018.10.028
4. A. Rocha, J.L. Reis, M.K. Peter, Z. Bogdanović (Eds), Marketing and Smart Technologies, Proceedings of ICMarkTech 2019, Springer, 2020, DOI: 10.1007/978-981-15-1564-4
5. Chaffey, D., & Ellis-Chadwick, F. (2019). Digital marketing. 7th edition. Pearson UK, ISBN: 1292241578.
6. Kingsnorth, S. (2019). Digital marketing strategy: an integrated approach to online marketing. Kogan Page Publishers, ISBN 0749484225.
7. Russell, M., & Klassen, M. (2019). Mining the Social Web: Data Mining Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, GitHub, and More, 3.edition, O'Reilly Media; 3 edition, 2019. ISBN 1491985046.
8. Materijali u e-formi, sa sajta moodle.elab.fon.bg.ac.rs