Studijski program | Naziv predmeta | Nastavnik/nastavnici | Status predmeta | Broj ESPB |
---|---|---|---|---|
Elektronsko poslovanje | Menadžment elektronskog poslovanja-odabrana poglavlja | Dušan M. Barać , Aleksandar M. Markovic | Izborni | 10 |
Cilj predmeta
Sticanje najnovijih akademskih i stručnih znanja iz oblasti menadžmenta, savremene naučne discipline koja se bavi problemima upravljanja organizacionim sistemima. Osposobljavanje studenata da koriste savremene metode i tehnike koje se koriste u menadžmentu, kao i ilustracija veština koje doprinose unapređenju funkcionisanja organizacije.
Ishod predmeta
Primena akademskih i stručnih znanja, metoda i tehnika u procesima planiranja, organizovanja, vođenja i kontrole različitih poslova, poduhvata i organizacionih sistema. Studenti će biti sposobni da primenjuju napredne veštine formiranja timova, komunikacije, pregovaranja, rešavanja konflikata, liderstva i motivacije u donošenju poslovnih odluka.
Sadržaj predmeta
Teorijska nastava
P-01: Uvod u mašinsko učenje,
P-02: Nadgledano učenje, standardne mere tačnosti, optimalni prediktori,
P-03: Sličnost regresije i klasifikacije,
P-04: Algoritam najbližeg suseda, linearna i nelinearna regresije,
P-05: Arhitektura neuronske mreže sa širenjem signala unapred, Jednostavan metod za trening neuronske mreže,
P-06: Propagiranje unazad metod za treniranje neuronske mreže,
P-07: Proces mašinskog učenja, prenaučenost modela mašinskog učenja,
P-08: Regularizacija za prevenciju prenaučenosti,
P-09: Dekompozicija pristrasnosti i varijanse, Beging, Кriva učenja,
P-10: Mašine sa vektorima podrške,
P-11: Bajesove mreže,
P-12: Кontinualne latentne varijable,
P-13: Bajesova regresija,
P-14: Mešoviti modeli i algoritam maksimizacije očekivanja,
P-15: Sekvencijalni podaci.
Studijski istraživački rad
Studenti su u obavezi da urade istraživački rad koji je u formi predloga istraživanja. Predlog istraživanja bi trebalo da
bude kombinacija teorijskih koncepata sa praktičnom primenom.
Literatura
- Chaffey, D. Digital Business and E-commerce Management:Strategy, Implementation and Practice, Pearson Education Limited Harlow, UК 2015
- Chaffey, D., Mayer, R., Johnston, К. and EllisChadwick, F.Internet MarketingStrategy,Implementation and Practice, 4th edn., Financial Times Prentice Hall, Harlow 2009
- Marković, Aleksandar Menadžment elektronskog poslovanja – materijali u elektronskoj formi FON, Beograd 2020
- Rayport, J. and Jaworski, B. Introduction to E-Commerce, 2nd edn., McGraw-Hill, NewYork 2003
- Timmers, P. Electronic Commerce Strategies and Models for Business-to-Business Trading, Series on Information Systems,Wiley, Chichester 1999