Fakultet organizacionih nauka, Univerzitet u Beogradu

Katedra za elektronsko poslovanje

Internet marketing – SAS

Studijski programNastavniciStatus predmetaSemestarESPB
Elektronsko poslovanje i Java tehnologijeAleksandra B. Labus, Dragan Vukmirović, Radmila JaničićIzborni18

Cilj predmeta je da studenti steknu visokospecijalizovana znanja u oblasti digitalnog marketinga i društvenih mreža, kao i da budu sposobni da rešavaju aktuelne probleme, razvijaju i implementiraju strategije, modele i servise digitalnog marketinga i društvenih mreža. Poseban cilj je da se studenti osposobe za upravljanje projektima vezanim za primenu naprednih tehnologija u digitalnom marketingu, kao i planiranje i organizovanje primenjenih istraživanja i primenu rezultata u ovoj oblasti

Studenti su osposobljeni da istražuju nove pristupe, upravljaju, projektuju i primenjuju praktična, specijalizovana znanja u sistemima digitalnog marketinga, kao i za samostalan naučno-istraživački rad u oblasti digitalnog marketinga. Dodatno, studenti su osposobljeni za rukovođenje komercijalnim i istraživačkim projektima iz oblasti digitalnog marketinga i društvenih mreža

1. B. Radenković, M. Despotović-Zrakić, Z. Bogdanović, D. Barać, A. Labus, Elektronsko poslovanje, ISBN 978-86-7680-304-0; Fakultet organizacionih nauka, Beograd, 2015.
2. B. Radenković, M. Despotović-Zrakić, Z. Bogdanović, D. Barać, A. Labus, T. Naumović, Internet marketing i društveni mediji, Fakultet organizacionih nauka, 2020, udžbenik u pripremi
3. Milovanović, S., Bogdanović, Z., Labus, A., Barać, D., & Despotović-Zrakić, M. (2019). An approach to identify user preferences based on social network analysis. Future Generation Computer Systems, 93, 121-129, ISSN 0167-739X.
4. D. Barac, V. Ratkovic-Živanovic, M. Labus, S. Milinovic, A.Labus, (2017), Fostering partner relationship management in B2B ecosystems of electronic media, Journal of Business & Industrial Marketing, Vol. 32 Issue: 8, pp.1203-1216, https://doi.org/10.1108/JBIM-02-2016-0025
5. D.Barać, V.Ratković-Živanović, M.Despotović-Zrakić, A.Labus, Z.Bogdanović, E-business technologies for xRM: Exploring the readiness of public broadcasters, Telematics and informatics, Vol. 34, Issue 1, pp.20-29, doi:10.1016/j.tele.2016.04.005, 2017, ISSN: 0736-5853
6. F. Filipovic, M. Despotovic-Zrakic, B. Radenkovic, B. Jovanic and L. Živojinovic, An Application of Artificial Intelligence for Detecting Emotions in Neuromarketing, 2019 International Conference on Artificial Intelligence: Applications and Innovations (IC-AIAI), Belgrade, Serbia, 2019, pp. 49-494.
7. Materijali u e-formi, sa portala za e-učenje moodle.elab.fon.bg.ac.rs