Studijski program | Nastavnici | Status predmeta | Semestar | ESPB |
---|---|---|---|---|
Elektronsko poslovanje i Java tehnologije | Aleksandra B. Labus, Dragan Vukmirović, Radmila Janičić | Izborni | 1 | 8 |
Cilj predmeta
Cilj predmeta je da studenti steknu visokospecijalizovana znanja u oblasti digitalnog marketinga i društvenih mreža, kao i da budu sposobni da rešavaju aktuelne probleme, razvijaju i implementiraju strategije, modele i servise digitalnog marketinga i društvenih mreža. Poseban cilj je da se studenti osposobe za upravljanje projektima vezanim za primenu naprednih tehnologija u digitalnom marketingu, kao i planiranje i organizovanje primenjenih istraživanja i primenu rezultata u ovoj oblasti
Ishod predmeta
Studenti su osposobljeni da istražuju nove pristupe, upravljaju, projektuju i primenjuju praktična, specijalizovana znanja u sistemima digitalnog marketinga, kao i za samostalan naučno-istraživački rad u oblasti digitalnog marketinga. Dodatno, studenti su osposobljeni za rukovođenje komercijalnim i istraživačkim projektima iz oblasti digitalnog marketinga i društvenih mreža
Literatura
1. B. Radenković, M. Despotović-Zrakić, Z. Bogdanović, D. Barać, A. Labus, T. Naumović, Internet marketing i društveni mediji. udžbenik u pripremi, Fakultet organizacionih nauka, 2021.
2. S. Milovanović, Z. Bogdanović , A. Labus, D. Barać , M. Despotović-Zrakić , An approach to identify user preferences based on social network analysis, Future Generation Computer Systems, 93, 121-129, ISSN0167-739X, 2019
3. D. Barac, V. Ratkovic-Živanovic, M. Labus, S. Milinovic, A.Labus, Fostering partner relationship management in B2B
ecosystems of electronic media, Journal of Business & Industrial Marketing, Vol. 32 Issue: 8,pp.1203-1216,https://doi.org/10.1108/JBIM, 2017.
4. D. Barać, V. Ratković-Živanović, M. Despotović-Zrakić, A. Labus, Z. Bogdanović, E-business technologies for xRM: Exploring the readiness of public broadcasters, Telematics and informatics, Vol.
34, Issue 1, pp.20-29, doi:10.1016/j.tele.2016.04.005, 2017, ISSN: 0736-5853, 2017.
5. F. Filipovic, M. Despotovic-Zrakic, B. Radenkovic, B. Jovanic, L. Živojinovic, An Application of Artificial Intelligence for Detecting Emotions in Neuromarketing 2019 International Conference on Artificial Intelligence: Applications and Innovations (IC-AIAI). Belgrade, 2019
6. Materijali u e-formi, sa portala za e-učenje moodle.elab.fon.bg.ac.rs