Fakultet organizacionih nauka, Univerzitet u Beogradu

Katedra za elektronsko poslovanje

Home > Osnovne akademske studije > Multimedijalne tehnologije i Internet u kulturi

Multimedijalne tehnologije i Internet u kulturi

Studijski programMenadžment
Status predmetaIzborni
NastavniciZorica M. Bogdanović, Aleksandra B. Labus, dr Božidar Radenković, dr Marijana Despotović Zrakić

Sadrzaj

Sadrzaj

Teorijska nastava: Suština informacija i komunikacija. Istorija razvoja informacionih i komunikacionih tehnologija.Kultura i umetnost kao oblici komunikacije. Multimedijalne tehnologije. Virtuelna realnost. Internet poslovanje i veb dizajn. Primena multimedijalnih tehnologija i internet poslovanja u kulturi, umetnosti, medijima, religiji. Virtuelne galerije i muzeji. Primena interneta inteligentnih uređaja u kulturi. Primena mobilnog poslovanja i bežičnih tehnologija u kulturi.

Praktična nastava: Izrada Internet biznis plana i Internet marketing plana ustanova kulture. Veb dizajn i izrada veb sajtova ustanova kulture. Podrška organizaciji kulturnih događaja. Primena društvnih mreža. Primena mobilnih tehnologija.

Cilj

Cilj

Cilj predmeta je da se studenti upoznaju sa konceptima multimedijalnih tehnologija i elektronskog poslovanja i mogućnostima njihove primene u kulturi.

Literatura

Literatura

  1. Materijali u e-formi, sa sajta www.elab.fon.bg.ac.rs
  2. Klaus Finkenzeller. RFID Handbook: Fundamentals and Applications in Contactless Smart Cards, Radio Frequency Identification and Near-Field Communication (Third Edition). John Wiley & Sons, Inc. 2010.
  3. Wei-Meng Lee. Beginning Android Application Development. Wiley Publishing, Inc. 2011.
  4. Greg Milette, Adam. Stroud Professional Android Sensor Programming. John Wiley & Sons, Inc. 2012.
  5. Luke Ahearn. 3D Game Environments. Elsevier, Inc. 2008.
  6. Elektronsko poslovanje, B. Radenković, M.Despotović-Zrakić, Z. Bogdanović, D. Barać, A. Labus, Fakultet organizacionih nauka, 2015. ISBN:978-86-7680-304-0