Ime i prezime: Nataša Đurđević
Naziv disertacije: Internet inteligentnih uređaja u marketingu i maloprodaji
Datum odbrane: 12.07.2022
Mentor: prof.dr Aleksandra Labus
- Pregled u Nacionalnom repozitorijumu disertacija u Srbiji
- Pregled u digitalnom repozitorijumu Univerziteta u Beogradu
Rezime
Evaluacija modela u doktorskoj disertaciji sprovedena je eksperimentalnim istraživanjem u realnom poslovnom slučaju primene bikona za unapređenje procesa kupovine i podsticaja kupaca na kupovinu. Istraživanjem je validirana efikasnost predikcije i potvrđena efektivnost primene bikona kao marketinške promotivne inicijative. Cilj sprovedenih istraživanja jeste da potvrdi efikasnost predikcije i utvrdi opšti nivo poznavanja i primene tehnologija interneta inteligentnih uređaja među menadžerima maloprodajnih preduzeća i preduzeća iz oblasti roba široke potrošnje u Srbiji. Rezultat istraživanja pokazao je sadašnji nizak nivo poznavanja i primene tehnologija interneta inteligentnih uređaja. Korišćenjem modela objedinjene teorije prihvatanja i upotrebe tehnologija utvrđeni su glavni faktori uticaja na nameru i korišćenje rešenja iz domena interneta inteligentnih uređaja. Implementacija i evaluacija modela podržava glavne hipoteze disertacije – da je moguće razviti održiv sistem primene interneta inteligentnih uređaja u marketingu i maloprodaji, te da se ovim tehnologijama može ostvariti bolji poslovni rezultat u odnosu na standardne načine poslovanja i aktivacije kupaca.