Udžbenik Elektronsko poslovanje, autora Božidara Radnekovića, Marijane Despotović-Zrakić, Zorice Bogdanović, Dušana Baraća i Aleksandre Labus, u izdanju Fakulteta organizacionih nauka, predstavlja prvi udžbenik iz ove oblasti na Univerzitetu u Beogradu. Udžbenik daje sveobuhvatan opis najznačajnijih koncepata, modela, tehnologija i servisa u različitim oblastima elektronskog poslovanja. Osnovni cilj je detaljan prikaz mogućnosti primene savremenih informaciono komunikacionih tehnologija u različitim sferama poslovanja, kao i podsticanje na pronalaženje novih i inovativnih načina poslovanja. Udžbenik Elektronsko poslovanje namenjen je studentima Fakulteta organizacionih nauka, a može biti od koristi svima koji se bave primenom savremenih informaciono komunikacionih tehnologija sa teorijskog i praktičnog aspekta.
Udžbenik Elektronsko poslovanje predstavlja osnovnu literaturu za predmete Elektronsko poslovanje i Izabrana poglavlja iz elektronskog poslovanja, a može se koristiti kao dopunska literatura na predmetima Internet marketing, Internet marketing i društveni mediji, Mobilno poslovanje, Multimedijalne tehnologije i Internet u kulturi i drugim predmetima Katedre za elektronsko poslovanje.
Udžbenik se može nabaviti na skriptarnici Fakulteta organizacionih nauka po ceni od 850 dinara.