Međunarodna konferencija o marketingu i tehnologijama (ICMarkTech ’23) održana je na Fakultetu ekonomije i menadžmenta u Pragu, u periodu od 30. novembra do 2. decembra. Konferencija je okupila istraživače i praktičare iz različitih oblasti marketinga i tehnologije, a na njemu su govorili Enrike Bigne i profesor Jogeš K Dvavedi.
Jedan od najznačajnijih događaja konferencije bila je posebna sekcija o inovativnim poslovnim modelima i aplikacijama za pametne gradove, čiji je domaćin katedra za Elektronsko poslovanje sa Fakulteta organizacionih nauka. Na sekciji su prikazana najnovija istraživanja i inovacije iz oblasti pametnih gradova, koji obuhvataju teme kao što su urbana mobilnost, energetska efikasnost, socijalna inkluzija i digitalna transformacija. Sekcija je privukla raznovrsnu i entuzijastičnu publiku.
Na sekciji je održano 7 prezentacija autora iz različitih zemalja:
- What is the Role of GIS in Shaping Marketing Approaches? A Systematic Review (Jacinto Estima,
Ana Estima) - Exploring the Factors Driving Smart Home Adoption: An Extension of the Unified Theory of
Acceptance and Use of Technology (Artur Strzelecki, Beata Kolny, Michał Kucia) - Digital twin city congestion management model as part smart mobility in GCC countries (Miloš
Durković, Demir Hadžić, Dušan Barać, Marijana Despotović-Zrakić, Zorica Bogdanović, Božidar
Radenković) - Who does the data belong to: Challenges of Implementing an Open Data Policy on a Metropolitan
City in Brazil (Eurico Vasconcelos, Mauricio Bezerra, Luiz Saboia) - A system for game-based smart tourism (Luka Petrović, Kristina Baščarević, Aleksa Miletić,
Danijela Stojanović, Zorica Bogdanovic) - Blockchain-based C2C business models in a smart city (Petar Lukovac, Milica Simić, Marija
Duranović, Miloš Radenković, Aleksandra Labus) - An e-business model for the fashion industry based on blockchain technologies and NFTs (Milica
Simić, Vukašin Despotović, Marko Suvajdžić, Tamara Naumović, Zorica Bogdanović)