Fakultet organizacionih nauka, Univerzitet u Beogradu

Katedra za elektronsko poslovanje

Odbrana diplomskog rada – David Milošević

Čestitamo studentu Davidu Miloševiću na uspešno odbranjenom diplomskom radu na temu “Implementacija strategije digitalnog marketinga u prodavnici odeće”, pod mentorstvom prof. dr. Zorice Bogdanović 🎓

Poslednjih godina pominje se izreka “Ako niste na internetu, kao i da ne postojite”. Internet stalno raste, nove mogućnosti se stalno stvaraju, što dovodi do konstantnog rasta broja korisnika, a to pak do potrebe da organizacije prošire svoje poslovanje i promociju na njemu. Кako će organizacija nastupiti na internetu, posebno ona u oblasti modne industrije, je veoma važno. Predmet istraživanja diplomskog rada jeste implementacija i uticaj strategije digitalnog marketinga i internet marketing plana na prodavnicu koja se bavi prodajom odeće.

U okviru ovog rada implementiranjem strategije digitalnog marketinga i internet marketing plana kreiran je e-commerce veb sajt, izvršena optimizacija sajta za veb pretraživače, predstavljen marketing na društvenim medijima, odnosno sprovedene kampanje i definisani i predstavljeni pratkični primeri objava na društvenim medijima Facebook i Instagram, čime se poboljšala svest o brendu, povećao broj korisnika, saobraćaj, kao i prodaja, omogućila dostupnost sajta u pretraživačima i poboljšali odnosi sa korisnicima. Na kraju je izvršena analiza postignutih rezultata i dati predlozi za dalji tok i napredak prodavnice odeće na internetu.

Check Also

Specijalni broj časopisa Facta Universitatis, Series Electronics and Energetics

Pozivamo Vas da prisustvujete promociji specijalnog broja časopisa Facta Universitatis, series Electronics and Energetics, na …