Čestitamo studentu Davidu Miloševiću na uspešno odbranjenom diplomskom radu na temu “Implementacija strategije digitalnog marketinga u prodavnici odeće”, pod mentorstvom prof. dr. Zorice Bogdanović
Poslednjih godina pominje se izreka “Ako niste na internetu, kao i da ne postojite”. Internet stalno raste, nove mogućnosti se stalno stvaraju, što dovodi do konstantnog rasta broja korisnika, a to pak do potrebe da organizacije prošire svoje poslovanje i promociju na njemu. Кako će organizacija nastupiti na internetu, posebno ona u oblasti modne industrije, je veoma važno. Predmet istraživanja diplomskog rada jeste implementacija i uticaj strategije digitalnog marketinga i internet marketing plana na prodavnicu koja se bavi prodajom odeće.
U okviru ovog rada implementiranjem strategije digitalnog marketinga i internet marketing plana kreiran je e-commerce veb sajt, izvršena optimizacija sajta za veb pretraživače, predstavljen marketing na društvenim medijima, odnosno sprovedene kampanje i definisani i predstavljeni pratkični primeri objava na društvenim medijima Facebook i Instagram, čime se poboljšala svest o brendu, povećao broj korisnika, saobraćaj, kao i prodaja, omogućila dostupnost sajta u pretraživačima i poboljšali odnosi sa korisnicima. Na kraju je izvršena analiza postignutih rezultata i dati predlozi za dalji tok i napredak prodavnice odeće na internetu.