Fakultet organizacionih nauka, Univerzitet u Beogradu

Katedra za elektronsko poslovanje

BMASmartC 2022 – Treća radionica na temu inovativnih poslovnih modela i aplikacija za pametne gradove

U okviru konferencije ICMarkTech’22The 2022 International Conference on Marketing and Technologies, održana je radionica BMASmartC 2022 – 3rd Workshop on Innovative Business Models and Applications for Smart Cities.

Radionicu je vodila prof. dr Zorica Bogdanović sa Fakulteta organizacionih nauka, Univerziteta u Beogradu.
U okviru konferencije, sastali su se učesnici Erazmus+ DPBL projekta i razgovarali o relevantnim projektnim pitanjima.

Na Workshopu su predstavljeni radovi:

  • Razmatranje pametne mobilnosti: sistematski pregled literature o njenim efektima na održivost
    Rethinking smart mobility: A systematic literature review of its effects on sustainability
    (Pedro Rodrigues, Elizabeth Real de Oliveira, Isabel Barbosa, Luís Durães)
  • Spremnost internih stejkholdera za razvoj pametnih železničkih usluga kroz Crowd-based slobodne inovacije
    Internal Stakeholders’ Readiness for Developing Smart Railway Services through Crowd-based Open Innovations
    Nenad Stanisavljević, Danijela Stojanović, Aleksa Miletić, Petar Lukovac, Zorica Bogdanović

  • Model aukcije za iznajmljivanje opštinskih zgrada na Algorand blokčejnu
    A Model for Municipality Buildings Renting Auction on Algorand blockchain
    Miodrag Šljukić, Aleksandra Labus, Marijana Despotović-Zrakić, Tamara Naumović, Zorica Bogdanović
  • Važnost marketinga u ekološkoj održivosti: slučaj sportskog menadžmenta
    The Importance of Marketing in Environmental Sustainability: The Sport Management Case
    Ricardo Cayolla, Marco Escadas

Check Also

Materijali sa seminara Projektno-zasnovano učenje u digitalnom okruženju

U petak 29.novembra 2024. uspešno je održan seminar “Projektno-zasnovano učenje u digitalnom okruženju” na kom …