U okviru konferencije ICMarkTech’22 – The 2022 International Conference on Marketing and Technologies, održana je radionica BMASmartC 2022 – 3rd Workshop on Innovative Business Models and Applications for Smart Cities.
Radionicu je vodila prof. dr Zorica Bogdanović sa Fakulteta organizacionih nauka, Univerziteta u Beogradu.
U okviru konferencije, sastali su se učesnici Erazmus+ DPBL projekta i razgovarali o relevantnim projektnim pitanjima.
Na Workshopu su predstavljeni radovi:
- Razmatranje pametne mobilnosti: sistematski pregled literature o njenim efektima na održivost
Rethinking smart mobility: A systematic literature review of its effects on sustainability
(Pedro Rodrigues, Elizabeth Real de Oliveira, Isabel Barbosa, Luís Durães) - Spremnost internih stejkholdera za razvoj pametnih železničkih usluga kroz Crowd-based slobodne inovacije
Internal Stakeholders’ Readiness for Developing Smart Railway Services through Crowd-based Open Innovations
Nenad Stanisavljević, Danijela Stojanović, Aleksa Miletić, Petar Lukovac, Zorica Bogdanović - Model aukcije za iznajmljivanje opštinskih zgrada na Algorand blokčejnu
A Model for Municipality Buildings Renting Auction on Algorand blockchain
Miodrag Šljukić, Aleksandra Labus, Marijana Despotović-Zrakić, Tamara Naumović, Zorica Bogdanović - Važnost marketinga u ekološkoj održivosti: slučaj sportskog menadžmenta
The Importance of Marketing in Environmental Sustainability: The Sport Management Case
Ricardo Cayolla, Marco Escadas