Fakultet organizacionih nauka, Univerzitet u Beogradu

Katedra za elektronsko poslovanje

BMASmartC 2022 – Treća radionica na temu inovativnih poslovnih modela i aplikacija za pametne gradove

U okviru konferencije ICMarkTech’22The 2022 International Conference on Marketing and Technologies, održana je radionica BMASmartC 2022 – 3rd Workshop on Innovative Business Models and Applications for Smart Cities.

Radionicu je vodila prof. dr Zorica Bogdanović sa Fakulteta organizacionih nauka, Univerziteta u Beogradu.
U okviru konferencije, sastali su se učesnici Erazmus+ DPBL projekta i razgovarali o relevantnim projektnim pitanjima.

Na Workshopu su predstavljeni radovi:

  • Razmatranje pametne mobilnosti: sistematski pregled literature o njenim efektima na održivost
    Rethinking smart mobility: A systematic literature review of its effects on sustainability
    (Pedro Rodrigues, Elizabeth Real de Oliveira, Isabel Barbosa, Luís Durães)
  • Spremnost internih stejkholdera za razvoj pametnih železničkih usluga kroz Crowd-based slobodne inovacije
    Internal Stakeholders’ Readiness for Developing Smart Railway Services through Crowd-based Open Innovations
    Nenad Stanisavljević, Danijela Stojanović, Aleksa Miletić, Petar Lukovac, Zorica Bogdanović

  • Model aukcije za iznajmljivanje opštinskih zgrada na Algorand blokčejnu
    A Model for Municipality Buildings Renting Auction on Algorand blockchain
    Miodrag Šljukić, Aleksandra Labus, Marijana Despotović-Zrakić, Tamara Naumović, Zorica Bogdanović
  • Važnost marketinga u ekološkoj održivosti: slučaj sportskog menadžmenta
    The Importance of Marketing in Environmental Sustainability: The Sport Management Case
    Ricardo Cayolla, Marco Escadas

Check Also

Specijalni broj časopisa Facta Universitatis, Series Electronics and Energetics

Pozivamo Vas da prisustvujete promociji specijalnog broja časopisa Facta Universitatis, series Electronics and Energetics, na …